HET IS BIJNA ZOVER!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lilly Tholen - WaarBenJij.nu HET IS BIJNA ZOVER!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lilly Tholen - WaarBenJij.nu

HET IS BIJNA ZOVER!!

Blijf op de hoogte en volg Lilly

16 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Eindelijk is het dan bijna 23 augustus, Dan vertrek ik samen met mijn vriendinnetje Femke naar Australië.

Na ROC sport en bewegen 4 jaar geleden had ik al het idee om te gaan reizen. Maar heb toen toch maar besloten de opleiding tot fysiotherapeute er achteraan te doen. Toch belangrijk een diploma in the pocket te hebben en na het reizen weet ik niet of ik daar nog zin in zou hebben. Nu heb ik 4 jaar later gelukkig mijn diploma fysiotherapie gehaald :D YEAAH! Dus kan ik zonder zorgen vertrekken. Ik heb in de vakantie nog een paar weekjes gewerkt als fysiotherapeute om wat ervaring op te doen, en natuurlijk nog wat extra centjes te verdienen, wat ook niet geheel onbelangrijk is aangezien ik van verschillende kanten hoor dat het toch wel erg duur is, daar in Australië. Naast de fysiotherapie heb ik daarnaast ook nog wat uurtjes op de sportschool gewerkt & de Zumba lessen gegeven wat ik ook enorm ga missen :) Wie weet kan ik daar nog wel wat lesjes geven. Maar goed al met al flink wat gespaard het afgelopen jaar en de reis kan beginnen....

PFfoee het is toch wel erg spannend nu. We hebben het er al jaren over dat we graag willen gaan reizen en nu is het dan eindelijk bijna zover we vertrekken 23 Augustus vanaf schiphol (14.15) richting Taipei Waar we van 13.15 tot 23.00 moeten wachten op de volgende vlucht naar Sydney. Wanneer we aankomen op Sydney om 10.15 zijn we nog van plan meteen naar Cairns te vliegen. Hele reis dus!! Vanuit Cairns willen we dan naar beneden reizen via de oost kust. Heel veel plannen hebben we nog niet gemaakt. We bekijken daar wat het makkelijkst is qua reizen. Hostels of misschien een auto of een camper. We willen er wel voor zorgen dat we op 20 September in Sydney terug zijn voor DEFQON. Mirthe het zusje van Femke is dan ook in Sydney en gaat mee naar Defqon en reist vanaf daar met ons mee. GEZELLIGGG :D In November komt de vriend van Femke, ze gaan dan een paar weken rondreizen in Nieuw-Zeeland. Daarna vertrekt ze helaas weer terug naar Nederland. Ik zal haar wel echt gaan missen!! :( Ik moet nog even kijken wat ik dan ga doen. In principe heb ik op 22 November ook een vlucht staan naar Nieuw-Zeeland maar ik durf nog niet te zeggen wat ik ga doen. Ik hoop dat ik ergens een zwart baantje op de kop kan tikken want heb niet gekozen voor een werkvisum. Ik kan altijd nog van gedachten veranderen en in Nieuw-Zeeland als nog een werkvisum aanvragen en anders vertrek ik gewoon zo snel mogelijk naar Azië, waar het ook erg mooi is en een stuk goedkoper! Hoelang ik wegblijf? no idea! Wie weet blijf ik een jaar weg, en wie weet ben ik over een maand alweer terug. Dus kortom NO PLANS..NO WORRIES.. :D

Verschillende zaken zoals spuiten, verzekering, visum, internationaal rijbewijs etc. zijn geregeld. Dus in principe kan de reis beginnen. Mijn backpack moet ik deze week nog gaan inpakken, dat worden veel praktische dingen, en niet te veel (denk ik) :P! Ik heb er heeeeeel erg veel zin in en tips zijn altijd welkom :D

Ik ga proberen om af en toe een verslag te plaatsten, en jullie een beetje op de hoogte te houden.

Nouuu.. ik heb er heeeeel veel zin in. Laat die reis & avonturen maar komen!!

xx


  • 16 Augustus 2014 - 10:38

    Ferdi:

    Je gaat zoooooooo'n geweldige tijd voor de boeg Lil!!
    Heel veel plezier, blijf lekker lang weg, maar dat zal niet zo moeilijk zijn want reizen is een verslaving en je enige "vijand" is geld!

  • 16 Augustus 2014 - 11:08

    Sjaak:

    Heeel veeel plezier daaro

  • 16 Augustus 2014 - 12:02

    Marcella Tenlima:

    Have funnn chickaaa! Enjoyy en voorzichtig!
    Xxx

  • 16 Augustus 2014 - 13:26

    Loes Van Tiel:

    Lilly, heeeel veel plezier met dit gave avontuur! Je gaat een hele mooie tijd tegemoet. Spannend dat je nog geen idee hebt van hoe lang je gaat, ook voor jullie mam. Geniet ervan! Carpe diem :-). Xx

  • 16 Augustus 2014 - 20:37

    Anniek:

    Super om te lezen lill. Ik houd hier alles bij!! Super leuk! Wat een top tijd ga jij tegemoet!! xxxxxxx

  • 22 Augustus 2014 - 07:23

    Tinuzz:

    alvast een hele fijne reis Lilly!
    geniet van jou tijd daar en mooie ervaringen !
    ik zal de zumba lessen van jou missen :-(
    Ik ga je volgen

    Xxx

  • 22 Augustus 2014 - 10:37

    Jolanda Van Der Ben:

    Henny en ik gaan je verslagen volgen Lilly, even lekker terug naar Azië.. ENJOY en TAKE CARE!!!!

  • 22 Augustus 2014 - 13:01

    Piet Tholen:

    Lilly heel veel plezier daar ginds en kom behouden weer thuis.

  • 23 Augustus 2014 - 11:11

    Maria Tholen :

    Hoi Lilly een hele fijne reis en een mooie tijd en gezond weer terug groetjes Maria

  • 18 September 2014 - 17:30

    Door V. Straten-Bogaerts:

    Hallo Lilly,

    ik heb al wel gelezen dat jullie het erg gezellig hebben,
    ik wens jullie nog heel veel leuke-mooie-gezellige uurtjes.
    groetjes Door.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Australië

Making memories!

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2015

Beautiful Tasmania

22 December 2014

Bondi Beach Life!

11 November 2014

ME MYSELF AND THE ADVENTURESSSS

31 Oktober 2014

BACK IN SYDNEY

19 Oktober 2014

MELBOURNE, GREAT OCEAN ROAD!
Lilly

Actief sinds 26 Juli 2014
Verslag gelezen: 576
Totaal aantal bezoekers 14852

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 09 Maart 2015

Zuid Oost Azië

26 Juli 2014 - 31 December 2014

Australië

Landen bezocht: